فروش اعتباری چری

فروش اعتباری محصولات چری از سوی مدیران خودرو آغاز شد

جمعه - 9 اسفند 1398

پیشرانه- مدیران خودرو از فروش اعتباری ۴ مدل از محصولات چری خبر داد.

پیشرانه- مدیران خودرو از فروش اعتباری ۴ مدل از محصولات چری خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو  شرایط فروش اعتباری محصولات چری خبر داد، دراین فروش خودروهای آریزو ۵ توربو، آریزو ۶، تیگو ۵ و تیگو ۷  را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو چری آریزو ۵ توربو با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان با پیش پرداخت ۱۰۸  میلیون ۸۰۰ هزار تومان، چری آریزو ۶ با قیمت ۴۱۰ میلیون ۹۰۰ هزار تومان با پیش پرداخت ۱۸۴ میلیون ۹۰۵ هزار تومان، چری تیگو ۵ با قیمت ۳۵۸ میلیون ۹۰۰ هزار تومان با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون ۵۶۰ هزار تومان، چری تیگو ۷ با قیمت ۴۷۳ میلیون تومان با پیش پرداخت ۱۸۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رساند.

گفتنی است تمامی خودرو های اعلام شده در فروش اقساطی محصولات چری با اقساط ۱۲ ماه، ۲۴ ماه، ۳۶ ماه، ۴۸ ماه و ۶۰ ماه قابل ثبت نام خواهد بود.

آریزو ۵ در کشورمان با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر عرضه می‌شود که یکی از آنها به صورت تنفس طبیعی بوده و دیگری به توربوشارژ مجهز است.پیشرانه تنفس طبیعی آریزو ۵ قادر است تا توان خروجی معادل ۱۱۶ اسب بخار را ایجاد نموده و ۱۴۱ نیوتن-متر گشتاور را نیز چاشنی کار خود کند. لازم به ذکر است که حداکثر قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب در دورهای ۶۴۰۰rpm و ۴۸۰۰ rpm ظاهر خواهند شد.پیشرانه توربوشارژ نیز دارای قدرتی معادل ۱۴۵ اسب بخار است. گشتاور حاصل از آن هم به رقم جالب توجه ۲۱۰ نیوتن متر می‌رسد که آمار نسبتا قابل قبولی خواهد بود.انتقال نیروی حاصل از پیشرانه تنفس طبیعی به چرخهای جلو از طریق یک گیربکس دستی ۵ سرعته و یا جعبه دنده اتوماتیک از نوع CVT صورت خواهد پذیرفت.آریزو ۵ با گیربکس دستی در زمان تقریبی ۱۳ تا ۱۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست خواهد یافت. این زمان برای نمونه اتوماتیک در حدود ۱۵ ثانیه اعلام شده است.

آریزو ۶ با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو خود که پیش از این در چری تیگو ۷ نیز دیده شده و در حدود ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد.با توجه همراهی یک گیربکس اتوماتیک CVT که امکان تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته فراهم شده است و با این مشخصات شتاب صفر تا صدی در حدود ۱۰.۵ ثانیه برای این خودرو مهیا شده است.

تیگو ۵ از پیشرانه ۴ سیلندر به حجم دقیق ۱۹۷۱ سی سی، به قدرت ۱۳۹ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ دور در دقیقه با ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه برای تیگو ۵ استفاده می کند. این خودرو در برخی بازارها با پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ نیز عرضه می شود. درست است که رقبای هموطن تیگو ۵ مثل جک اس ۵ اتومات و هایما اس ۷ از پیشرانه های توربو بهره می برند و در حین راندن فرزتر از این خودرو حس می شوند، اما با توجه به کیفیت پایین سوخت در ایران، پیشرانه تنفس طبیعی تیگو ۵ کم دردسرتر از دو خودروی نام برده شده دیگر خواهد بود.تیگو ۵ با این پیشرانه به زمانی بیشتر از ۱۳ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز دارد و نهایت سرعتش ۱۶۵ کیلومتر در ساعت است. جعبه دنده CVT این خودرو نیز قابلیت تعویض دستی دارد که ۷ ضریب مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. تیگو ۵ با این مجموعه گیربکس و پیشرانه مصرف سوختی در حدود ۹.۵ لیتر را برای دارنده رقم می زند. ضمن اینکه این کراس اوور تنها به صورت دیفرانسیل جلو به فروش می رسد.

تیگو ۷، از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند، اما قدرت بیشتری نسبت به نمونه‌ی دنده دستی دارد، حدود ۱۴۴ اسب بخارقدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که از دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه، در اختیار خواهد بود. با توجه به گشتاور بالاتر در دور موتور پائین، می‌توان پیش‌بینی کرد که این نسخه از تیگو ۷، در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، درحالی‌که نهایت سرعت آن، ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت با میانگین مصرف سوخت، ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

همچنین جدول فروش اعتباری محصولات چری به شرح زیر است.

فروش اعتباری محصولات چری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟