شرایط جدید فروش و قیمت جدید احتمالی خودروهای سایپا

سه شنبه - 6 آبان 1399

پیشرانه- شرایط جدید فروش و قیمت جدید احتمالی خودروهای سایپا منتشر شد.

پیشرانه- شرایط جدید فروش و قیمت جدید احتمالی خودروهای سایپا منتشر شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در شرایط جدید اعلام‌شده گروه خودروسازی سایپا نام محصول جدید سایپا یعنی سایپا شاهین نیز در کنار کوییک R، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، کوییک دنده‌ای، سایپا ۱۵۱ و وانت نیسان به چشم می‌خورد.

سایپا اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند تا از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۶ آبان ۱۳۹۹ با مراجعه به وب‌سایت سایپا، مرحله اولیه ثبت‌نام را طی کنند.

ثبت‌نام محصولات سایپا در سه روز قابل انجام است و پس از اتمام فرایند ثبت‌نام متقاضیان، واجدین شرایط به مرحله قرعه‌کشی خواهند رفت. در این شرایط فروش سایپا هم قوانین سابق عرضه خودرو وجود دارد و متقاضیان باید به این قواعد دقت داشته باشند.

همچنین موعد تحویل این خودروها تابستان ۱۴۰۰ عنوان‌شده است.

شرایط جدید فروش خودروهای سایپا

اما از سوی دیگر با توجه به قواعد پیش‌فروش خودرو، شرکت‌ها می‌توانند حداکثر ۵۰ درصد بهای تمام‌شده نسخه پایه و یا نسخه قابل‌عرضه محصول پیش‌فروش را بر مبنای قیمت مصوب روز ثبت‌نام، از متقاضیان دریافت کنند. به عبارت ساده با توجه به افزایش قیمت رخ‌داده در پیش‌پرداخت‌های ثبت‌نام محصولات سایپا، با در نظرگیری ضریب ۲ می‌توان به قیمت جدید احتمالی خودروهای سایپا و مصوب شورای رقابت نزدیک شد.

نکته قابل‌توجه در مورد پیش‌پرداخت‌های جدید و محدوده قیمت‌های به‌دست‌آمده، بهای تقریبی «سایپا شاهین» است. باوجوداینکه هنوز این خودروساز فهرست قیمت‌های جدید خود را منتشر نکرده است، اما قطعاً این سؤال ایجاد می‌شود که بهای حدودی به‌دست‌آمده برای شاهین S است و یا به شاهین G اختصاص دارد؟

جدول زیر صرفاً بهای حدودی و جدید محصولات سایپا است و قطعاً قیمت‌های دقیق، پس از اعلام رسمی فهرست قیمت محصولات این خودروساز اعلام خواهد شد. برای همین در این فهرست، به خاطر عدم عرضه «ساینا S»، «کوییک آر پلاس»، «کوییک S» و «کوییک G» در پیش‌فروش اخیر سایپا، بهای حدودی آن‌ها درج نشده است.

خودرو قیمت مصوب تابستان (تومان) قیمت حدودی پاییز (تومان)
ساینا EX دنده‌ای ۷۶٫۲۰۰٫۰۰۰ ۹۲،۸۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ ۷۷٫۸۰۰٫۰۰۰ ۹۵،۴۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق‌دار ۷۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ۸۷،۰۰۰،۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۶۵٫۴۰۰٫۰۰۰ ۹۱،۰۰۰،۰۰۰
سایپا شاهین ناموجود ۲۶۷،۴۰۰،۰۰۰
کوییک دنده‌ای ۹۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ۱۲۹،۶۰۰،۰۰۰
کوییک R ۱۰۱.۶۶۰.۰۰۰ ۱۳۹،۶۰۰،۰۰۰
نیسان بنزینی با لاستیک رادیال ۱۳۲٫۴۸۰٫۰۰۰ ۱۸۰،۴۰۰،۰۰۰
نیسان دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال ۱۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۰۲،۶۰۰،۰۰۰
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟