فروش ویژه پیکاپ تی 8 ویژه شب یلدا آغاز شد
با اقساط ماهانه 10 میلیون و تحویل 15 روزه

فروش اقساطی پیکاپ تی ۸ ویژه شب یلدا آغاز شد

چهارشنبه - 29 آذر 1402

پیشرانه- کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی پیکاپ تی ۸ ویژه شب یلدا با تحویل ۱۵ روزه و باقیمت مصوب یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان  تا ۱۵ دی ماه خبر داد. در این طرح پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان تا ۸۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که مابقی به‌صورت اقساط ۱۸ تا ۳۶ ماهه خواهد […]

پیشرانه- کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی پیکاپ تی ۸ ویژه شب یلدا با تحویل ۱۵ روزه و باقیمت مصوب یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان  تا ۱۵ دی ماه خبر داد.

در این طرح پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان تا ۸۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که مابقی به‌صورت اقساط ۱۸ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

نکته جذاب این طرح در پرداخت ۳۰ درصد قیمت خودرو بعد از پایان اقساط است، به‌این‌ترتیب که به‌طور مثال خریدار کی ام سی تی ۸ در ابتدا ۸۵۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب کرمان موتور واریز می‌کند، بعد از ۱۵ روز کاری خودرو خود را تحویل می‌گیرد، در صورت انتخاب ۳۶ قسط، ماهانه ۱۰ میلیون تومان هم به شرکت پرداخت می‌کند و مابقی قیمت خودرو که رقمی حدود ۴۵۰ میلیون تومان است را بعد ۳۶ ماه یعنی در ماه ۳۷ ام پرداخت خواهد کرد.

همچنین بر اساس پیش‌پرداخت، کرمان موتور۴ سرویس رایگان در ۲۰ هزار کیلومتر تا ۱۲ سرویس رایگان در ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است.

شایان ذکر است متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور مراجعه کنند.

گفتنی است جدول کامل اعلام‌شده از سوی کرمان موتور برای این طرح ویژه به شرح ذیل است.

فروش اقساطی پیکاپ تی 8 ویژه شب یلدا آغاز شد

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟