تازه ترین قیمت خودروهای داخلی

تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار

دوشنبه - 13 مرداد 1399

پیشرانه – تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار نشان می‌دهد که با وجود برنامه‌هایی که دولت و شورای رقابت اجرایی کردند، روند افزایشی ادامه دارد.

پیشرانه – تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار نشان می‌دهد که با وجود برنامه‌هایی که دولت و شورای رقابت اجرایی کردند، روند افزایشی ادامه دارد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در اردیبهشت امسال با آغاز موجود جدیدی از افزایش قیمت در بازار خودرو، دولت بار دیگر به این بازار ورود کرد. در ابتدا با حکم رییس جمهوری، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، از کار برکنار شد و مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارت خانه کار خود را آغاز کرد.

پس از این تغییر، شورای رقابت بار دیگر به عرصه قیمت گذاری خودرو ورود کرد و از سویی با افزایش قیمت خودروهای ایران و خودرو و سایپا موافقت کرد و از سوی دیگر به منظور کاهش نفوذ دلالان در بازار و کاهش قیمت ها، فروش فوق العاده محصولات خودروسازان داخلی آغاز شد.

در شرایطی که از خردادماه تا نیمه مرداد، ایران خودرو و سایپا در چند مرحله فروش محصولات خود را کلید زده‌اند اما همچنان تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار نشان می‌دهد روند افزایشی نرخ ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی رییس اتحادیه فروشندگان خودرو، در حال حاضر قیمت هر خودرو سمند ال ایکس، ۱۴۳ میلیون تومان و هر دستگاه سمند سورن، ۱۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و هر دستگاه پژو پارس، ۲۰۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

در فهرست تازه ترین قیمت خودروهای داخلی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۶۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۱۹۷ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت پژو۲۰۶ صندوق دار نیز ۱۹۱ میلیون تومان اعلام شده است.

در میان قیمت‌های اعلام شده، هایما اس ۷، ۵۶۰ میلیون تومان، رانا، ۱۶۱ میلیون تومان و پژو۲۰۷ دستی نیز ۲۲۸ میلیون تومان است. هر دستگاه پژو۲۰۷ اتوماتیک نیز ۲۹۸ میلیون تومان قیمت دارد.

تازه ترین قیمت خودروهای داخلی حاکی از آن است که دنا ۲۱۲ میلیون تومان و دنا پلاس ۲۶۲ میلیون تومان قیمت دارد.

بر این اساس هر دستگاه پراید ۱۳۲، ۸۱ میلیون تومان، پرایند ۱۳۱، ۸۱ میلیون تومان و پراید ۱۱۱، ۹۳ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین تیبا ۹۶ میلیون تومان، تیبا۲، ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ساینا ۱۰۸ میلیون تومان قیمت دارد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟